Dostava

Naručeni proizvodi su pakirani u originalnoj ambalaži, odnosno pakiraju se na način da tijekom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke, te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču (djelatnici tvrtke koja vrši dostavu).

Prodavatelj se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati tijekom dostave. Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo o tome obavijestiti prodavatelja kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku. Sve upute stižu na e-mail nakon zaprimanja narudžbe.

Otpremu u i izvan Zagreba vrši nam HP-ekspres, u iznimnim situacijama i druge dostavne službe, kao paket u roku od 5 radnih dana od dana primitka narudžbe odnosno uplate (najčešće i ranije). Iznimno, uslijed rasprodanosti pojedinog artikla, nepredviđenih okolnosti, te eventualnog kašnjenja s isporukom naših principala, moguće je da isporuka traje nešto dulje od navedenog roka, o čemu ćete biti obaviješteni putem e-maila. Troškove slanja i pakiranja snosi kupac. U slučaju plaćanja pouzećem troškove plaćanja pouzećem snosi kupac.

Zadržavamo pravo da ne pošaljemo narudžbe s neispravnim/nepotpunim kontakt-podacima, kao i narudžbe s e-mailom/telefonom na koji nitko ne odgovara. Molimo da za adresu isporuke navedete onu na kojoj netko može preuzeti pošiljku radnim danom do 16:00. To može biti Vaša adresa na poslu (u tom slučaju u kućicu adresa - dodatni podatak unesite naziv tvrtke u kojoj radite), adresa susjeda i sl. Iznimno je bitno da u obrascu narudžbe ostavite kontakt broj na koji Vas se može dobiti!

Rokovi isporuke

Prodavatelj se obvezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi potvrdu kojom se odobrava online transakcija. Nakon zaprimanja, te potvrde prodavatelj se obvezuje poslati pošiljku u roku do 5 (pet) radnih dana. Nakon što dostavljač (tvrtka koja vrši dostavu) zaprimi pošiljku od strane prodavača, prodavač više nije odgovoran za daljnji tijek isporuke i eventualna kašnjenja, te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe. Uobičajeni rok isporuke je do 5 radnih dana po potvrdi narudžbe.

Prijenos vlasništva i obveze kupca

Prijenos vlasništva nad naručenom robom nastaje u trenutku predaje pošiljke dostavnoj službi.

Serena d.o.o. nije odgovoran u slučaju da niste unijeli adresu dostave ispravno, te iz tog razloga paket nije došao na odredište.

Serena d.o.o.  nije odgovoran ukoliko niste dobili obavijest o promjeni statusa narudžbe/slanju pošiljke zbog postavki Vašeg e-mail servisa.

U slučaju da niste prisutni na adresi dostave, Vaša je odgovornost preuzeti paket u vremenskom razdoblju i lokaciji koje određuje dostavna služba.

Ukoliko Vam paket ne stigne u roku od 3 radna od primitka obavijesti da je pošiljka otpremljena Vaša je dužnost da kontaktirate HPEXPRESS službu i provjerite, prema broju pošiljke koji ste dobili u obavijesti o slanju pošiljke, gdje je pošiljka.

Ukoliko Kupac koji nije zaprimio robu ponovno naruči robu putem Serena d.o.o. e-shopa, prodavatelj zadržava pravo odbijanja daljnjeg procesiranja narudžbe kao i pravo naplate dostavnih troškova od prethodnog slanja nepreuzete robe.

Dužnost Kupca je da osigura informacije o dostavnoj adresi i eventualnim dodatnim detaljima vezano uz dostavu (na primjer radno vrijeme tvrtke kojoj se dostavlja roba, dodatni opisi dostavne adrese ukoliko odredište nije potpuno jasno iz adrese). U slučaju odsustva takvih informacija, Prodavatelj će organizirati dostavu robe na najbolji način, ali tada ne prihvaća bilo kakvu odgovornost vezano za rok isporuke i rizike dostave.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno tražiti izradu zapisnika o oštećenju ukoliko pošiljku preuzima u dostavnom uredu te odbiti preuzeti pošiljku. U tom slučaju se pošiljka vraća prodavatelju, a kupcu će biti poslana nova pošiljka.

 

Slobodno nas kontaktirajte, mi ćemo rado prihvatiti Vaša pitanja, komentare, kritike i naravno lijepe riječi.

Serena d.o.o.

Izložbeno prodajni prostor

Slavenskog 1,

Shopping centar Prečko, 1. kat

10000 Zagreb

info@serena.hr

Radno vrijeme

radnim danom: 09.00 - 16.00

subotom: 09.00 - 14.00

Proizvodi dodani u listu želju

Ova stranica koristi kolačiće

Koristimo kolačiće kako bi Vam pružili bolje korisničko iskustvo. U skladu s novim smjernicama privatnosti, moramo Vas upitati za pristanak prilikom korištenja kolačića.